Wednesday, November 26, 2008

AllAfrica.com is pure propganda from Kagame's regime

This website seems to be part of Paul Kagame's propaganda. If you google on news about Rwanda you will find articles that were published in Rwanda copied right to the website. Allthough this website is based in Washington it is pure propaganda what it is spreading. Would be interesting to know why that is the case. Just try to find an article on Congo on All Africa from the last couple of months. The only stories AllAfrica publishes about Congo and the Congolese government are negative.

No comments: